Zmiany Warunków Realizacji Płatności Admiral Markets UK Ltd

Czerwiec 06, 2016 21:20

Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy przypomnieć, że od 1 czerwca 2016 obowiązują nowe warunki realizacji płatności.

Co się zmieniło?

Od 1 czerwca 2016 roku można w jednym miesiącu dokonać dwóch wypłat bez żadnych kosztów. Po wykorzystaniu tego limitu obowiązuje nowa tabela opłat, która została ujednolicona pod kątem globalnym. Admiral Markets UK Ltd będzie manualnie przetwarzał wszystkie przelewy pomiędzy krajami, co będzie skutkować brakiem znaczących zmian dla naszych Klientów. Dodatkowo podniesione zostały minimalne kwoty wpłaty. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nowymi warunkami realizacji płatności.

Podsumowując, najważniejsze zmiany w warunkach realizacji płatności to:

  1. Limit dwóch bezpłatnych wypłat w miesiącu
  2. Unifikacja płatności między krajami
  3. Podniesienie minimalnej kwoty wpłaty poprzez karty kredytowe oraz inne systemy

Prosimy mieć również na uwadze, że wypłat dokonywać można jedynie na rachunek bankowy.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem +48 22 860 60 26 lub poprzez adres e-mail pomoc@admiralmarkets.com/pl.

Z poważaniem,

Admiral Markets

Avatar-Admirals
Admirals Kompleksowe rozwiązanie do wydatkowania, inwestowania i zarządzania pieniędzmi

Admirals to więcej niż zwykły broker. To centrum finansowe oferujące szeroki zakres produktów i usług finansowych. Umożliwiamy indywidualne podejście do finansów poprzez kompleksowe rozwiązania w zakresie inwestowania, wydatkowania i zarządzania pieniędzmi.