Zmiany Warunków Realizacji Płatności Admiral Markets UK Ltd
Szanowni Państwo,
Chcielibyśmy przypomnieć, że od 1 czerwca 2016 obowiązują nowe warunki realizacji płatności.
Co się zmieniło?
Od 1 czerwca 2016 roku można w jednym miesiącu dokonać dwóch wypłat bez żadnych kosztów. Po wykorzystaniu tego limitu obowiązuje nowa tabela opłat, która została ujednolicona pod kątem globalnym. Admiral Markets UK Ltd będzie manualnie przetwarzał wszystkie przelewy pomiędzy krajami, co będzie skutkować brakiem znaczących zmian dla naszych Klientów. Dodatkowo podniesione zostały minimalne kwoty wpłaty. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nowymi warunkami realizacji płatności.
Podsumowując, najważniejsze zmiany w warunkach realizacji płatności to:
- Limit dwóch bezpłatnych wypłat w miesiącu
- Unifikacja płatności między krajami
- Podniesienie minimalnej kwoty wpłaty poprzez karty kredytowe oraz inne systemy
Prosimy mieć również na uwadze, że wypłat dokonywać można jedynie na rachunek bankowy.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem +48 22 860 60 26 lub poprzez adres e-mail pomoc@admiralmarkets.com/pl.
Z poważaniem,
Admiral Markets