Zmiana rachunków bankowych dla depozytów w Admiral Markets UK Ltd

Grudzień 31, 2016 11:35

Szanowni Państwo,

Pragniemy poinformować, iż w związku z dostosowaniem działalności Admiral Markets UK Ltd do nowych wytycznych brytyjskiego nadzoru finansowego FCA (Financial Conduct Authority) uruchomiliśmy nowe segregowane rachunki bankowe w brytyjskim Barclays Bank PLC. Rachunki dla polskich klientów prowadzone są w polskim złotym (PLN), funcie brytyjskim (GBP), dolarze amerykańskim (USD), euro (EUR) oraz franku szwajcarskim (CHF).

Prosimy pamiętać, że od dnia 1 stycznia 2017, przelewy bankowe zasilające rachunki transakcyjne w Admiral Markets UK Ltd mogą być realizowane tylko na rachunki bankowe prowadzone przez Barclays Bank PLC. Tym samym, dotychczasowe rachunki prowadzone przez Bank Pekao S.A., przestają być dostępne dla deponowania środków.

Szczegóły nowych rachunków bankowych znajdą Państwo w Gabinecie Inwestora Admiral Markets UK Ltd.

Jednocześnie informujemy, że warunki realizowania transferów środków poprzez system płatności Sofort uległy zmianie. Obecnie poprzez system Sofort można realizować wpłaty w walucie euro (EUR). Minimalna kwota depozytu poprzez Sofort wynosi 50 EUR, natomiast maksymalna 10 000 EUR.

Cały czas pozostają również dostępne systemy Skrill, Neteller oraz karty kredytowe i debetowe.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem +48 22 860 60 26 lub na adres e-mail pomoc@admiralmarkets.pl.

Z poważaniem,
Admiral Markets