Ważna informacja odnośnie systemów płatności

Lipiec 15, 2016 14:05

Skrill i Neteller

Szanowni Państwo,

W celu poprawy naszych usług płatniczych, zdecydowaliśmy o zakończeniu współpracy z systemami płatniczymi Skrill i Neteller.

Od 1 sierpnia 2016 roku, Klienci nie będą już w stanie wpłacić lub wypłacić środków za pomocą tych systemów. Należy pamiętać, że w celu zapewnienia zgodności z wymogami AML, czyli przeciwdziałania praniu pieniędzy, wszystkie depozyty dokonane przy użyciu tych systemów przed dniem 1 sierpnia 2016 zostaną zwrócone z powrotem do źródła. Oznacza to, że jeśli wpłacisz 100 $ za pomocą Skrill w dniu 29 lipca 2016, a w dniu 2 sierpnia 2016 złożysz dyspozycję wycofania 100 $, środki zostaną przekazane z powrotem na Twoje konto Skrill.

Prosimy pamiętać, że następujące opcje bezpłatnych depozytów nadal pozostają dostępne:

  • Depozyt bankowy: bezpłatny i zwykle realizowany od 1 do 3 dni roboczych.
  • SOFORT: dostępny w Polsce i będący alternatywą dla wycofywanych systemów, realizowany natychmiastowo.

Dodatkowo, inną alternatywą o natychmiastowej realizacji będzie płatność przy użyciu karty kredytowej. Za realizację depozytu przy użyciu karty kredytowej, naliczana jest niewielka opłata, której wysokość można sprawdzić tutaj. Szczegóły odnośnie systemów płatności znajdą Państwo na stronie Wpłaty i Wypłaty.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem +48 22 860 60 26 lub poprzez e-mail na adres pomoc@admiralmarkets.pl.

Z poważaniem,

Admiral Markets