Admiral Markets Admiral Markets wspiera SOS Wioski Dziecięce w Estonii
Admiral Markets z ogromną radością dołączył do kampanii społecznej #OlemeKoss Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Projekt kampanii promuje spędzanie czasu z dziećmi, zamiast kupowania im kolejnej, nowej zabawki. Podkreśla, że nie wszystko to, co kochają dorośli jest również uwielbiane przez dzieci.
Celem kampanii społecznej SOS Wioski Dziecięce jest docenianie czasu spędzonego z rodziną, ograniczenie kultu rzeczy materialnych i technologii oraz uświadomienie opinii publicznej, że Wioska Dziecięca nie zbiera datków na zakup rzeczy materialnych. Jej misją jest znalezienie najlepszych rodziców na świecie.
"Każde dziecko tęskni za uwagą, miłością i bliskością swoich rodziców. Jest wiele matek i ojców, którzy poświęcają zbyt wiele czasu na pracę. Kampania #OlemeKoos przypomina nam o tym, co tak naprawdę jest ważne w życiu - czas, który spędzamy z naszymi dziećmi" - powiedział Sergiei Bogatenkov, dyrektor generalny Admiral Markets AS.
Dodał również, że: "W SOS Wioski Dziecięce dzieci, chociaż bez biologicznych rodziców wychowywane są w kochających i bezpiecznych domach. Sam posiadam 25 letnie doświadczenie w wychowywaniu dzieci. Bardzo doceniam wysiłek i pracę, którą wykonują matki i ojcowie z tej wioski, oddając się miłości do dzieci, które nie miały jej w poprzednim życiu. Właśnie dlatego Admiral Markets jest niezwykle szczęśliwy i dumny, że ma możliwość wsparcia tego szlachetnego celu, jakim są Wioski Dziecięcej SOS".